Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień powyżej 500PLN
Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień powyżej 500PLN

Zwroty

Czy wymiana lub zwrot produktu wiążą się z jakąś dodatkową opłatą?

Tak. Wymiany i zwroty Klient odsyła na swój koszt, natomiast przesyłka ponowna do Klienta jest po Stronie Zero Point Poland.

W jakim terminie można dokonać wymiany lub zwrotu produktu?

Wszystkie zwroty lub wymiany powinny zostać dokonane w terminie 14 dni od daty otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę.  Dodatkowe informacje w Regulaminie zakupów.

Dystrybutor Zero Point w Polsce zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów zgłoszonych lub wysłanych po upływie wyżej wymienionego terminu, bądź zwrotów produktów, które nie znajdują się w stanie, w jakim zostały doręczone.

Jak można dokonać wymiany lub zwrotu produktu?

Należy wymianę lub zwrot dokonać w Biurze Obsługi Klienta na adres mailowy biuro@zpcompression.pl i poinformować o chęci wymiany artykułu na inny rozmiar lub kolor lub zgłosić jego zwrot.

Gdzie mogę zlokalizować moje potwierdzenie zakupu?

Możesz je znaleźć w powiadomieniach e-mail, które będziesz otrzymywać od momentu potwierdzenia Twojego zamówienia, lub w dziale Moje konto wchodząc w szczegóły zakupu.

Pamiętaj, że jest ono niezbędne w przypadku wymiany lub zwrotu. Możesz pokazać je na ekranie urządzenia mobilnego lub wydrukować. Każde zamówienie posiada swój unikatowy numer, który należy podać oraz rodzaj wymienianego produktu (rozmiar, kolor), list przewozowy będzie zawierać datę nadania przesyłki, od której określony jest termin 14 dni na zwrot produktu.

Czy można zatrzymać artykuł mimo uprzedniego złożenia wniosku o jego wymianę drogą mailową na biuro@zpcompression.pl?

Tak. Można zatrzymać produkt zanim doszło do wysyłki na wskazany adres do zwrotu. Informację o chęci zatrzymania produktu pomimo złożenia wniosku o wymianę lub zwrot, należy przesłać na adres mailowy biuro@zpcompression.pl

Natomiast jeśli Klient złoży wniosek o wymianę produktu lub zwrot, a towar w przeciągu 14 dni od powiadomienia o wymianie produktu lub zwrotu nie otrzymamy początkowo wysłanych artykułów, pobierzemy za nie opłatę w uprzednio zastosowanej formie płatności. Oznacza to, iż Klient nie otrzyma wymiany towaru lub zwrotu środków, bez uprzedniego przesłania artykułów do wymiany lub zwrotu artykułów.

Czy po wymianie artykułu można oddać go składając wniosek drogą mailową na biuro@zpcompression.pl?

Tak. Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania e-mail potwierdzającego wysyłkę zamówienia.

Czy wszystkie produkty podlegają wymianie i zwrotowi?

Tak, zawsze gdy znajdują się w idealnym stanie i z przyczepionymi metkami. Prosimy wziąć pod uwagę następujące wyjątki:

  • skarpety i opaski powinny posiadać nienaruszone naklejkę higieniczną.
  • topy, body i podkoszulki powinny być zwrócone wraz z kompletnym oryginalnym opakowaniem.
  • skarpety i opaski powinny być zwrócone wraz z kompletnym oryginalnym opakowaniem.

Kiedy otrzymam należność za zwrot produktu?

Zwrotu należności dokonujemy w terminie ok. 14 dni (w zależności od banku) w uprzednio zastosowanej formie płatności.